Idag

Idag efter skolan var jag hemma och städade. Jag fick värsta kicken när jag började dammsuga :P så jag dammsög väldigt många fler rum här hemma ;) Det kändes väl ganska skönt eftersom det kanske påverkar min månadspeng :P
Sen efter att pappa kom hem åkte vi till l-ö centrum för att kolla efter en bok, först skulle jag låna en men glömde kortet, men det behövdes inte för boken var ändå utlånad, så vi gick ner till bokaffären och köpte den. Jag köte den nya Simon Beckett, Skrivet i eld. Det är en deckare som verkade bra när jag läste om den i Vecko Revyn so kom med posten igår ;) Sen köpte jag den senast gossip girl boken ;) den 11 blev det då. Den kommer nog vara bra som alla andra ;) Älskar dem böckerna, de e bäst! :)
Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

jahaja okej :) nja, jag vet inte har kollat på idol alldeles nyss :P

2008-10-02 @ 21:26:34
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

tack :D grey's är bäst! :D

2008-10-02 @ 21:27:05
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0