Martina idag


I skolan idag fick vi tillbaka våra NO-papper. En labbrapport och ett tror det var förhör om kolets kretslopp ;) Det gick bra :) Ingen kunde få MVG men jag fick VG på båda :D Det blev jag riktigt glad över ;)
Efter skolan var jag med Martina. Först bestämde vi oss för att åka till superstore för att köpa godis :P det kostade 2,90 hg där och d var mycket folk där! Det fanns inte jätte mkt godis, men det gjorde inget det var nog bra :P vi köpte naturgodis också ;) Sen åkte vi tillbaka hem, först skulle vi vara hemma hos mig, men eftersom jag glömde nyckeln hemma (inne) och min lillebror hade gått iväg till sin hockey kunde vi inte komma in :P Men det är tur att jag och martina bor så nära varandra, så vi gick till henne. Där satt vi lite vid datorn och kollade in olikas bloggar sen satte vi oss vid tv:n och såg A cinderella story, han i filmen är så gullig :)
Nu är jag hemma igen och ska nu äta middag, är inte alls hungrig! men det blir tacos ikväll ;) Hoppas alla haft en underbar fredag! :)


Kommentarer
Postat av: Martina

jag var inte alls hungrig jag heller :P

2008-10-03 @ 21:59:53
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0