Martini och kaka

Idag var jag med Martina och Kakan (Anna-Karin) och vi var i stan. Vi gick runt och kollade och jag skulle köpa detdär lääbalsamet men de var slut... Sen åt vi lunch på montis och gick vidare runt. På H&M prövade vi massor av mössor och hattar :P Sen gick vi runt jätte länge för att hitta ett bra fik, som inte var för dyrt och inte fullt och fult :P Vi gick till gammla stan, men där fanns inget, varför ska man behöva betala 30-40 kr för en bulle+30 för en kaffe? Jag tycker det är helt sjukt :P Det slutade med att vi gick till 7-eleven :P Jag köpte en mummabulle och en latte :P Det var jättegott :) Kommer köpa det sen när jag åker till stan igen ;) Där var det riktigt stor skillnad på saker och ting.. En bulle=14 och en latte 18 lr 22 och det var inte så farligt. Kakan och Martina köpte en varsin varm choklad, och en kokosboll och en donut ;)
Sen satte vi oss på tåget och åkte hem till moi. Vi kollade på Sex and the city filmen, den är bra ;) Har sett den fyra gånger nu :P Två gånger idag och en gång igår+ bio för ett tag sen :P
Jaa, sen kom Kakan hit igen och vi var allmänt konstiga vi tre :P Satt vid fönstret som typ 5 åringar och kollade ut.. Man kan ha riktigt roligt asså :P Haha sen hade Martina o Kakan lite kuddkrig x) Som jag filmade också :P Haha, Martina du låter riktigt roligt ;)

Det var en sammanfattning av min dag ;) Hoppas alla andra haft det lika bra :)


*Har egna bilder men orkar inte sätta igång andra datorn :P


Kommentarer
Postat av: Martina

haha jag låter fett konstig :P asså det var jätte kul óch sitta vid fönstret vi måste göra det igen haha xd

2008-10-28 @ 22:52:31
URL: http://www.madebymartina.devote.se
Postat av: Therése

Sv: Haha jaa martina ;) Hah jag drack en latte idag igen från 7-eleven ;) Riktigt gott :) Idag var det inte lika varmt :P

2008-10-29 @ 12:36:46
URL: http://bloond0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0