Skola...



 


Idag var jag hur trött som helst när jag vaknade... Jag fick typ någon konstig minnesförlust ett litet tag :P Jag vaknade först vi den första signalen som ringer vid tjugo i 7.. Då tände jag lampan vid sängen och stängde av mobilen. Sen somnade jag om och vaknade lite innan sju. Då undrade jag varör lampan var tänd :P Och hade glömt att jag vaknat innan :P Lite konstigt men men ;)

Idag i skolan var dagen ganska bra. Vi hade örst arbetspass.. Då skrev vi utvärdering i svenska och sen kollade jag igenom no:n som vi hade prov på nästa lektion. No provet var ganska stort, 8 g-uppgifter och resten var typ g-vg-mvg frågor. Den sista frågan vet jag inte om jag har rätt på men kanske lite av den, jag skrev inte så mkt :P Men jag tror att det gick bra faktiskt :) Känner mig nöjd med min insats x)

På idrotten hade två i min klass ledarskap, de valde att ha sk. Djungelkull :P Som skäppsbrott ;) Det var faktiskt kul, hade inte haft det på idrotten sen i kanske 4:an eller nåt :P Kommer inte riktigt ihåg :P
Efter idrotten hade vi matte sista lektionen. Vi fick tillbaka matteproven, det gick också ganska bra, det var lite speciellt. Man fick poäng och g-vg-mvg. 12 p var G, 18 var VG och nåt annat kommer inte ihåg hur många poäng man behövde för MVG.

Jaa, det var lite som hänt under dagen :P Snart ska jag till centrum, vår klass ska sälja kakor och bullar till klasskassan :P Undra hur bra det kommer gå... Jag tror aktiskt att det kommer gå ganska bra ;) Folk i C eller här hemma är väldigt... vänliga(?) som köper eller ger pengar till någon bössa eller så.. Så är det inte i stan.. men det är en annan historia :P

Vad ska ni göra ikväll? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0