Stan idag

Jag var i stan med mamma idag och köpte nya skor bland annat. Sen köpte vi en tröja och ett par tights till moi :) Letade efter demdär spetstightsen från ginatricot väldigt länge... Sen hängde dem ju på en galge i början av affären :P
Köpte en likadan tröja som jag redan har fast i en annan färg, det är en stor vinröd t-shirt från gina det också ;) Har den på mig just  nu.
Sen nr vi kom hem var det ungefär så att jag hann vila lite, jag mådde illa och hade ont i huvudet.. Sen skulle vi till grannarna på middag. De var hos oss för inte så länge sen och de har en dotter som heter Agnes som är runt 2-3 år som är jätte gullig ;) Vi "lekte" lite med hennes leksaker :P Sen läste jag lite böcker för henne o kollade lite senare på tellitubbies, vet inte alls hur det stavas men men :P Gillar verkligen inte det programmet så ja satt mest o pratade med de andra vuxna :P Vi pratade om att åka till USA och att de kanske ska ha en sk. barnvakt med sig och pratade om att jag skulle det.. vet inte riktigt hängde inte med så mkt :P Men aa det har väl varit min dag ;)

Här är lite bilder:
   


Kommentarer
Postat av: Martina

:) , aww jag kom ihåg när din katt atackerade henne :S hon börja gråta jätte mycket så söt!

2008-10-26 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0