To the city

Efter skolan idag, åkte jag och martina till stan :) Vi gick runt där och hittade massa saker vi ville ha, jag hittade ett par väldigt fina örhängen från jane norman, flera skor och n och sen åt vi på kungshallen. Där satt vi och pratade väldigt länge :P Men sen bestämde vi oss för att gå vidare, martina skulle köpa en pälsmössa och ja ett par trosor x) För er som ville veta :P Martina köpte också en väldans fin väska ;) Sen gick vi runt lite mer och sedan åkte vi hem. Kom hem för en liten stund sen. Ska örsöka fundera ut om jag ska skriva mer på so:n eller inte, eller om jag ska skriva rent på datorn... hmm... får se hur mkt jag orkar :P Vad har ni gjort idag? :)



Kommentarer
Postat av: Martina

ska ha båda till skolan imorgon tror jag i alla fall väskan :)

2008-10-23 @ 19:48:47
Postat av: Therése

Sv: Det tycker jag också ;)

2008-10-23 @ 19:53:01
URL: http://bloond0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0