Today

Idag har jag först varit i skolan. Det var halv studiedag så vi slutade 11.40 tror jag det var ;) Sen när jag kom hem hade jag tänkt baka kladdkaka, som vi ska sälja på fredag, men det gick inte för jag hade inga ägg :P
Istället satte jag mig ner och kollade på Dirty dancing och efter det satte jag mig ner med no-böckerna ;)
Vid 5 tiden hade jag dans :) Det var kul på dansen tycker jag. Vi fick lära oss lite nya danssteg.
Jag åt just en apelsin, det var faktiskt ganska gott :P Bara jobbigt att skala x)
Om en liten stund tänkte jag sätta mig ner och kolla på Grey´s Anatomy. På reklamen verkar det riktigt bra tycker jag, i alla fall om Derek och Meredith ;) Men vi får väl se :)

Om igår i Desperate housewives! Jag stör mig riktigt mkt på Kayla! Åhh, inte konstigt att Lynett slog till henne :P heh kanske lite hemskt men om man blir riktigt irriterad så kan det hända :P Det var ju inte så att hon försökte slå ner henne eller så :P Sen är det ju bara en tv-serie.

Vad har ni gjort idag? :)





Kommentarer
Postat av: josephine

haha tack så mkt=)

2008-10-15 @ 21:42:53
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh!

vad roligt å dansa! Brukar göra det när jag är ensam hemma! ^^



Allt bra med dig?



Puss!

2008-10-15 @ 23:55:55
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte så mkt, pluggat :P

2008-10-16 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0