Tröttsam dag

Idag kommer nog vara en riktigt segg dag för mig. Jag var trött när jag gick och la mig och vaknade tidigt.. Vädret ute är verkligen ingen höjdare, molnigt och regnigt... Inte roligt alls :PJag kommer nog läsa mina böcker, både svenska och engelska. Det är lite jobbigt att man ska kunna ha läst ut både svenska och engelska på några veckor tillsammans med två prov i veckan för mig! Det är riktigt jobbigt. Eftersom vi har engelska prov på tisdag är jag lite stressad, dels för att jag inte har eng-häftet hemma för att min lärare har det och så har jag inte kunnat pluga på det.. Men jag fick lite hjälp av martina :) Jag kommer plugga som en galning imorgon istället :P Hoppas alla andra inte har samma panik som jag har idag x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0