Bluetooth=cp

Just nu har jag velat lägga in lite bilder från mobilen till denhär bloggen men det verkar inte direkt funka... Båda datorerna e lite cp just nu, vet inte vilken anledning det är men så e det :P Idag var det ganska seft i skolan plus att jag har varit iriterad på en person sen i förrgår som jag fortfarande bråkar med... Men över till något annat ;) Jag och pappa åkte efter skolan till massor av ställen för att hitta en present till min lillebror Martin som fyller 13 på söndag! ;) Sen åkte blev det så att vi åkte till täby c, där hittade jag och pappa en present ;) Säger inte vad det är för än på söndag ;) Jag hittade också massa kläder som jag vill ha x) Det brukar oftast bli så att jag har en lång lista av saker jag vill ha, för det mesta kläder :P, medan Martin inte säger vad han önskar sig :P Men nu har han sagt några saker ;) Här är en bild på min kära lillebror också ;)  Bilden är ifrån i somaras i Skåne ;)




Kommentarer
Postat av: erik

yes, tycker jag med :P

2008-09-04 @ 21:01:40
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

sv: haha dude! haha vi kommer bli dom västa hippisarna någonsin på att dansa :P XD.

haha så blir det för mej också det är lite jobbigt asså :P solbränd han är :O :P jag vill också vara det

2008-09-04 @ 21:16:38
URL: http://myspyss.blogg.se/
Postat av: Matilda

ni är ju fett lika märkte jag nu :O

2008-09-05 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0