Dans


Ja, då hade jag dans dårå. Vi fick lära oss jätte mkt på dansen idag! Hjälp :P Jobbigt med att det var folk som inte hade varit där tidigare som var tvungna att filma.. det var folk som kunde dansen också som filmade vilket var jobbigt, gillar inte de två personerna, martina, elin o jenny vet nog vilka det är jag menar :P Det gick bra innan jag såg att de filmade sen försvann liksom allt :P Men det var roligt idag, alltid kul att dansa :) Även fast jag kanske känner ibland att jag inte orkar så blir det tvärtom när jag är på dansen vilket är mkt bra :)
Vad har ni andra gjort under dagen? :)



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) älskar färg!

2008-09-21 @ 22:49:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0