Högsätraloppet

Ja, idag hade vi ju då det loppet :P Det var 6,7 km vi sprang! Dt var inte kul, et kändes som jag fick kramp i benen ett tag, och ännu värre är när man inte kan andas riktigt ordentligt. Jag sprang med Andréa och vi sprang i alla fall under 1 timme ;) Vet inte exakta tiden, frågade inte. En i min klass vann och han hade sprungit på 27 min! Det är helt sjukt. Sen hade min älskling sprungit på 28 min vilket också är sjukt! Och han som säger att han har dålig kondition, aa tjena, plus att om du läser dethär, jag vet att du har magmuskler, du är knappast tjock lilla gubben! Det kan jag lova dig!
Sen efter vi hade sprungit gick jag hem och duschade och åt lite lunch, det fick bli en macka för jag hade brottom. Sen gick jag tillbaka till skolan och hade två lektioner, so och matte. Jag tycker att jag jobbade bra för att ha varit så trött :P Vi fick reda på att vi ska ha ett g-prov på onsdag, vi kommer ha vg-mvg någon annan dag, kanske på fredagen, jag vet inte ;) Det kommer gå bra känner jag för jag kan det ganska bra, måste bara läsa det några gånger så sitter det som bärget x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0