imorgon, högsätraloppet

Jag gillar verkligen inte att springa, det är så himla tråkigt! Det kan väl vara kul om man har bra kondition och så men för mig gör det bara ont i halsen och ont i benen så det blir inte alls kul. Idag på idrotten hade vi kottla runt, för er som inte vet vad kottla är är det en sjö :P. Jag sprang-gick med andréa ;) Vi gick väl för det mesta, men imorgon springer vi lite mer eftersom det ingår i våra betyg och det är lite halvt på tid. Jag tror att det är smartast att springa inom en timme för sedan har vi lektioner. Högsätraloppet är ett lopp från vår skola runt kottla och tillbaka, jag tror det är något med 6 km men inte säker. Det är massa backar och rötter och stenar runt kottla som gör att det blir jobbigt. Hela skolan springer det men 6-9 springer längre. Jaa, vad kan man mer säga.. jo det är jätte tråkigt :P


Kommentarer
Postat av: andrea

imorogn smäller det ;)

2008-09-18 @ 21:53:02
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket =)

2008-09-18 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0