Jobbigt idag!

Idag hade vi till att börja med spanska! Det är väldigt tråkigt, och idag hade vi massor av glosor, inte kul! Men det gick nog bra. Jag satt uppe sent igår kväll och övade på dem, hade inte gjort det innan, det var kanske då inte det bästa... Sen hade vi nån annan lektion och lite fler :P Till imorgon har vi so. Sen sista lektionen hade vi idrott! Idag hade vi konditions träning, det var inte alls kul! Jag hatar verkligen att springa, men denhär gången fick jag inte håll! Jag fick bara ont i benen :P Men det känns alltid skönt att ha tränat, tagit en dusch och sedan ätit ett äpple som jag har gjort nu ;)


Brukar ni göra något speciellt efter ni tränat? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0