Läst ut bok!

Gud vad skönt! Jag satt nu under förmiddagen till kanske för en halvtimme sen och läste ut boken vi ska ha läst ut till på tisdag. Det känns riktigt skönt. Själva boken var väl sådär, den var mer intressant en den jag hade innan, jag halkade efter eftersom jag bytte bok.. Men ingen bok jag direkt skulle välja annars, jag trodde det var en deckare men det var visst en memoar :P Jag såg bara framsidan när jag valde den hemma, det står ju "Natten innan de hängde Ruth Ellis" på.. Det låter som en deckare eller? Men när jag sedan sa det till min lärare sa hon att det inte gjorde något, jag ska läsa en deckare när vi ska läsa en annan bok istället ;) Tipsa om en bra deckare! :)

Kommentarer
Postat av: Martina

ja det har jag :D , jaha aj da :P men det gör ingte du har ialla fall läst ut din det har inte vissa andra , min deckare var bra fast jag tror jag har berättat lite förmycket om den :P :)

puss ses på söndag

2008-09-13 @ 13:49:47
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0