Lite info



Idag var jag riktigt trött! Jag vet inte riktigt varför men det var jag i alla fall. Jag hade sovmorgon till 10.45 idag, det var nog väldigt bra annars vet jag inte hur jag skulle klara skolan, för det var en lång dag idag. Jag hade min nya tröja idag från gina tricot :) med det hade jag ett par svarta leggins och en kofta från H&M. Jag orkar inte lägga in en bild på det eftersom då måste jag starta den andra datorn :P Vilket känns lite onödigt eftersom denhär var på ;)
Just nu är jag jätte trött. Jag läste just lite mer än 20 sidor i min bok som jag ska ha läst ut nästa vecka, snacka om att det gör en ännu tröttare! Det som är lite jobbigt med den boken är att man inte förstår riktigt vad som händer. Det är alltid nya händelser och när man läser så blir det bara konsigt eftersom det kommer olika kapitel i ett kapitel, jaa jätte konstigt i alla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0