Min plan för livet

Hah jag har satt upp en liten plan för hur jag skulle vilja att det skulle bli med min framtid ;) En sak jag verkligen har bestämt är att jag ska flytta till USA. Jag har bestämt 4 ställen jag ska besöka, vilket är New York, Colorado, Florida och sedan till Kalifornien, i Karlifornien ska jag åka till Hollywood ;) Har alltid velat det. Om jag skulle bli känd, vilket jag vill bli som skådespelerska, eller modell, man vet inte... Och jag skulle få mkt pengar skulle jag skänka mkt till det behövande. Jag skulle också bygga ett stort naturreservat för alla djur, jag är väldigt emot att djur ska vara plågade på något sätt. När det är klart ska jag resa jorden runt , till Paris och flera andra ställen och flytta tillbaka till Sverige troligtvis. ;)Om inte bor jag kvar i USA.

En annan plan om det inte skulle bli så att jag blir känd tänkte jag jobba på en modetidning, det skulle vara väldigt kul, skulle också kunna tänka mig att bli arkitekt eller så för jag gillar att rita hus ;) La märke till att det bara var min framtid inom det jag ska jobba med :P Men det finns mkt mer som jag inte tänkt på ;) haha,
Har ni några speciella planer?




Kommentarer
Postat av: annaa,

jag ska flytta till new york och ha en tax som heter mårten

2008-09-04 @ 07:48:18
URL: http://sugarfilledworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0