Nytt idag

Idag när jag kom hem hade ett paket kommit till mig och mamma :) Det innehöll väldigt mkt smink :) Mamma säljer lite smink på fritiden, märket heter Mary Kay och det är väldigt bra, men det säljs inte i affärer, jag tror att märket kommer från USA men ja e inte säker :P
Sen var jag med mamma till IKEA för att köpa dörrar till mina skåp ;) Det känns skönt att ha det gjort. Sen köpte vi också ett nytt nattduksbord till mig :) Så mitt rum kommer förändras helt! Kanske lägger upp efterbilder, kan inte lägga upp "före" bilder eftersom hyllorna redan är uppsatta så det är väldigt stökigt just nu :P Men det kommer bli bra får jag hoppas :) Hoppas ni andra gjort något roligt idag ;) Nu ska jag sätta mig ner och läsa SO, har so prov imorgon ;) Önska mig lycka till :P



Kommentarer
Postat av: Nikolina

tack söta du :) du med!!

2008-09-23 @ 19:32:12
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0