Promenad med Andréa


Igårkväll gick jag och Andréa en riktigt lång promenad ;) Vi gick från henne till ridhuset, till Hersby, till Källängen lr aa Näset :P Sen till L-ö bron och sedan hem :P Alla kanske inte vet riktigt vart det ligger men det är i alla fall hyfsat långt ;)
På vägen såg vi massa kryp o två grodor, den ena var väldigt liten den andra mellan :P, intressant fakta x)
Sen tog vi lite kort, vi pratar om allt möjligt och det är alltid så roligt att gå på promenad med andréa för vi har alltid något att prata om och alltid blir vi lite knäppa någon gång x) Det var en sak som hände som var jätte läskig till en början, vi gick förbi en pizzeria som tror det var 4 män som gick ut, två av dem kom fram och pratade med oss, det var skitläskigt, de frågade vad vi skulle göra och vad man kan göra här, de kom från Skövde tror jag, de pratade o följde oss på vägen en ganska lång bit det var lite obehagligt :P
Vid lidingöbron såg vi världens äckligaste spindel den var jätte stor, usch! Hah filmade samtidigt som vi såg den så det var en lite rolig video x)
Här är några bilder från igår. Kanske lägger in några videos någon gång som jag filmade :P Vet bara inte hur just nu ;)

         


Kommentarer
Postat av: Nikolina

tack för din åsikt söta du !!

2008-09-28 @ 12:42:01
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: andrea

guud va kul vi hade :D måste göras om ;)

puusss

2008-09-28 @ 16:17:43
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Martina

jag skulle bli shit rädd om dom skulle följa efter mig :S

2008-09-28 @ 18:01:14
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0