Shopping idag

Hallo darlings! :)
Idag hade jag en riktigt bra dag :) Jag åkte till stan med mamma som jag ville. Vi gick runt där väldigt länge och åt sushi till lunch, som jag inte ätit på jätte länge, det var riktigt gott :) Vi gick runt och letade efter ett par sttrumpbyxor, skor och jacka till mig, sen letade jag efter en kofta jag velat ha ett tag :) Tyvvär fanns den inte i min storlek men jag köpte den i m ändå ;) Jag tycker om den väldigt mkt. Men jag köpte då den koftan, ett par strumpbyxor och ett nagellack som jag skrivit förut ;) Både strumpbyxorna och nagellacket är lila, jag har faktiskt börja gilla den färgen nu i höst. Kan inte lägga upp bilder för den andra datorn är upptagen av min lillebror :P Mamma köpte tre tröjor till sig också ;) Jag hittade jackan jag vill ha men inte i min storlek där heller, så vi ska beställa den från hemsidan istället, jag gillar den jätte mkt! :) Hittade två mössor jag vill ha också :) Skorna får vänta eftersom jag inte hittat några.
Jag hoppas alla andra haft det lika bra som mig! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

hoppas du haft en bra dag du med (:

2008-09-20 @ 22:14:30
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0