tjejkväll today! :)


Idag ska jag, martina o nicole hem till andréa, vi ska ha en tjejkväll och äta massa saker :P Vi ska äta och kolla på film ;) Saw II och III :P Har sett I och III så jaa :P Sen blir det väl fler filmer dårå :P Det kommer bli riktigt kul tror jag för nu har jag blivit på bättre humör än förut... Tidigare i skolan blev jag ganska deprimerad och kände nästan att jag skulle börja gråta.. vilket inte var roligt, men nu har jag och en annan blivit sams igen så nu e jag på bättre humör, försöker inte tänka på det men det känns skönt att skriva det :P Det är lite jobbigt att jag ska lyssna på lite "sorgliga" låtar när jag är ledsen man blir ju bara mer ledsen.. Men nu som sagt är nästan allt bra :) Är lite trött just nu, ska handla senare till ikväll med martina och andréa, sen ska vi hyra film också ;) Men bilder och sånt får ni för hoppningsvis imorgon om inte min dator är cp igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0