Tjejkväll!

Ja har nu kommit hem från Andréa ;) Okej för några timmar sen men sen har jag typ sovit :P Blev jätte trött! Jag blir alltid så trött när det regnar som det gör nu.. Inte kul.
Igår hade vi det jätte kul! ;) Vi åt massa saker :P Onyttigt men men.. Sen kollade vi på film ;) Vi såg Saw 4. Har sett 1 3 4 nu ;) Den var riktigt äcklig den, alla de andra e också väldigt äckliga. Ettan var inte alls läskig enligt mig, eftersom jag sett 3:an innan så visste man redan innan vem som t.ex. låg på golvet osv. Sen efter den filmen såg vi på Förtrollad ;) Den filmen är faktiskt ganska rolig ;) Sen är ju dr. McDreamy med ;) Vi tittade också lite på Min stora kärlek som gick på 6:an men inte alls mkt, har sett den förut ;) Jag sov inte så mkt inatt så det är säkert därför jag är trött :P Vi pratade om att gå ut ikväll.. men jag vet inte riktigt, är trött och så regnar det :P Vi får se ;)

   

 

Kommentarer
Postat av: andrea

det var kul :D

2008-09-06 @ 18:54:36
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Martina

:)

2008-09-07 @ 21:33:29
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0