Today

Idag fick vi tillbaka våra G-so-prov :P Det gick riktigt bra för mig :) Det kändes riktigt skönt. Imorgon har vi Vg-MVG prov i so, jag tror det kommer gå bra det med. Annars har jag varit trött i skolan idag :P Eller jag blev det ungefär efter lunch... det var sparrisoppa, var ingen höjdare direkt. Åt bröd istället som var lite godare. Vi hade ingen idrott, istället hade vi so för att vi inte har arbetspass ;)
Imorgon har vi Lidingö-stafetten vid grönsta. Det är ju lidingöloppet i helgen så det kommer vara mkt tror jag. Stafetten är 2 km tror jag, och man tävlar mot alla skolor här på l-ö. Man är 4 pers i ett lag, jag är med anna, calle o robin. Jag ska springa 2:a ;) Sen springer alla 2 km var, det jobbiga är att allt börjar med att man springer upp för en backe :P Det är mkt folk där för att alla skolor är där och många klasser, så det är inte bara 8:orna, tror att det är från 5:an eller 6:an, mest troligtvis 6:an :P Jaa det var väl lite onödig info om imorgon x) Men men, nu ska jag sätta mig och plugga so och no ;)
 

                               

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej godis! vad tycker du om otrohet? kika i min blogg och skriv just din åsikt vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finns med i inlägget senare ikväll, tack puss!!

2008-09-26 @ 13:58:39
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0