Today


Ja idag hade vi väldigt lång sovmorgon men det som var så jobbigt var att jag vaknade varje timme :P Först kl.7 sen 8 o sedan då 9 men jag var jätte trött när jag vaknade vid nio.. Vilket var lite jobbigt. Sen tog jag en dusch ;) I skolan var det varmt i alla fall på spanskan enligt mig och Nicole x) Vi var lite oseriösa där x) Jag var också väldigt trött i skolan och aldrig att jag klarar mig när jag äter frukost vid kanske kvart i 10 på tisdagar och har lunch efter en lektion, man är ju inte hungrig! sen slutar vi  15.55 och man blir hungrig i slutet av dagen och blir bara segare och segare :P På väg hem från skolan pratade jag och martina om hur mkt vi ville ha choklad ;) Jag åt ingen choklad när ja kom hem men jag tog en risifrutti x) Sen åkte jag till centrum och köpte ny ansikts rengöring och fukt en hel serie :P Hoppas den är bra den ;)  Sen hoppas jag att alla andra haft det bra ;) Puss o hej!




Kommentarer
Postat av: Martina

omg! :O ingen kladkaka :P , jag har inte ätit risifrutti på jätte länge typ några år :O :P

2008-09-02 @ 20:15:49
URL: http://myspyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0