Trött idag!


Jag är verkligen trött! Jag var det när jag vaknade också. Jag hade sovmorgon men jag orkade verkligen inte gå upp. Hade satt klockan på halv åtta för att jag tänkt ta en dusch, men sen somnade jag om :P När jag sedan klev upp tio över var det iskallt i rummet och jag ville bara krypa ner i sängen igen, men jag gjorde inte det. Min frisyr var väl ganska okej när jag hade borstat det så jag behövde inte ta en dusch, ska göra det snart. Efter att jag kommit hem från skolan åt jag lite för att jag skulle till dansen, det var kul men kände att väldigt mkt gick fel och fick nästan ett "anfall" x) Det var bara så jag kände fick det inte. Sen när jag kom hem åt jag middag och satte mig vid tv:n. Det fanns inte mkt att kolla på men jag kollade lite på made, men sen insåg jag att jag redan sett det avsnittet så jag kollade lite på mission impossible om gick på canal+ :P Efter det har jag väl för det mesta tittat på tv och pluggat spanska :P Nu ska jag kolla på top model ;) Skriv gärna vad ni har gjort idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0