Update

Just nu har jag inget annat för mig än att lyssna på musik här vid datorn. Just nu spelas Robbie Williams She´s the one. Har myskläder på mig nu och inget smink ;) Typiskt tråk-söndag x) Ingen annan e hemma så det är väldigt tyst, men snart kommer nog katten att vakna :P För er som träffat min älskling, Putte, vet ni hur han låter ibland :P Haha snacka om att han låter roligt, jag vet inte riktigt vad man ska säga att han låter som men han låter väldigt högt! Hah ja kanske kan spela in någon gång :P
Senare idag har jag dans, jag övade lite förut på den, vi dansar på söndagar till Like me med Girlicious ;) Vem vet vi kanske får reda på vilken annan dans vi ska dansa till ;) Vi fick lite ändringar i onsdags på vilka låtar vi ska dansa till, det blir Shake your pom pom med Missy Elliot istället för Dirty dancing, sen någon latinsk dans, har ingen aning om vilken det är och den låter från förtollad som jag sagt tidigare ;) Hoppas alla andra har det bra! Puss o hej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-27 @ 18:13:21
Postat av: Anonym

Channing Tatum är så söt i den filmen :)

2008-09-27 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0