Tar en paus

Jag tror att jag tar en liten paus med bloggandet, har märkt att jag inte orkat på senaste tiden. Jag vet inte när jag börjar skriva igen, när jag känner för det helt enkelt. Jag kan i alla fall berätta om lite saker som hänt i veckan.. I måndags efter skolan köpte jag en ny jacka, väldigt nöjd. I tisdags var jag i stan och fixade prao, kommer praoa på KICKS, också glad för det. Jag hade dans i tisdags också, det var roligt och lärde mig lite nytt.
I onsdags hade jag dans och gjorde prov.. Jag tror att provet i so gick bra. Dansen var också rolig, lärde oss nytt, haha jag och Martina fick lära oss ett väldigt konstigt och svårt dans/arm.. steg, vet inte vad jag ska kalla det.. Rörelse? :P
Idag, torsdag, skrev jag klart min spanska uppsats, det känns väldigt skönt att ha den avklarad, känner mig nöjd med den också, la verkligen ner så mycket tid som jag kunnat med tanke på att vi bara fick skriva under skoltid. Jag bakade idag också, gjorde kokostoppar till imorgon som vi ska sälja. Hoppas det går bra imorgon.. men nu har vi ett bra ställe utanför Konsum i centrum, bättre än nedanför trappan vid biblioteket.. hehe. Har just fixat naglarna i en röd-orange färg, för er nyfikna som vill veta. Ska nog städa min kanins bur nu och sedan sova, är ganska trött. Hoppas ni alla haft en bra dag, det har jag! :)

Godnatt

Bilder från veckan

Stampe:


Nytt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0