Teknik...

Har nu suttit och skrivit massa på teknikupgiften vi fått. Vi håller på med bilar i tekniken och det går väl sådär, måste verkligen bygga hur mycket som helst på min bil, hoppas vi får lite extra tid! Min teoridel är nästan klar men ska skriva klart resten imorgon.
Jaja, tråkigt att läsa om skolan, då kan jag berätta lite om idag.
Det var hur varmt och soligt som helst runt 25 grader i solen!!! Jag gick på en promenad med min ipod ner till vattnet, sen fick jag skoskav så jag satte mig på ett par klippor och låg och solade, hur skönt som helst! Det kändes bara konstigt för att det nästan bara var äldre som gick på promenad just då, men strunt samma! Det är snart sommar det kan man känna och man har ju sätt massor av vårtecken som blåsippor, vitsippor, krokus och tussilago (tror att det stavas så). Känns väldigt skönt och snart är det prao också, kul! Hoppas alla har ett bra lov, synd att det snart tar slut, men ändå så kommer det bli ganska roligt senare, eller i alla fall på ett sätt.. beror på hur man ser på saken.. hehe.

Nästa helg ska jag till mina kusiner för att fira! Då har mormor köpt en mascara till moi! :) Det blir roligt för det är den jag vill ha som är i ett tidigare inlägg, hon åkte båt just så det belv mycket billigare, ännu bättrre! ;)
Åhh vad jag är glad känner jag! Haha, Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv: nej tack -.-

2009-04-12 @ 19:20:01
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0