Längesen

Jäklar va länge sen jag bloggade! Men jag är inte så ledsen över det ändå, har haft en helt underbar sommar!
Om tio dagar från och med imorgon börjar skolan! Jag börjar få panik.. det är verkligen inte kul och varje sommar som kommer går fortare och fortare, helt sjukt!

Nu kan jag i alla fall passa på att berätta lite kort om vad jag har gjort i sommar.
I början av sommaren var jag på landet, först följde några kompisar med och vi hade det super! Sedan stannade jag kvar en vecka och sedan var det dags för att åka hem för min del pga att jag skulle se på förhandsvisning av Harry Potter. Filmen var bra enligt mig, jag tycker att den var riktigt rolig och vill se den igen!

Sen var jag hemma nån vecka och sedan bar det av till Göteborg. Jaa, vad ska man säga om Göteborg, jag har varit där några gånger förut så det var inget nytt. Jag var på Liseberg o hade det roligt, men som man kanske inte skulle tro så åkte jag ingenting, Inte för att jag inte ville utan pga alla köer som var säkert en timme minst! Vi vann saker istället så det var ju kul.

Några dagar efter att jag kommit hem från Göteborg åkte jag iväg till Nice med Martina :) Det var verkligen skönt att åka utomlands och vistas i värmen! Brunare blev jag och jag vill verkligen tillbaka! Helt underbart var det där.





Kommentarer
Postat av: aw.

jag fick gåshud när jag såg den :( hahah.

2009-08-06 @ 22:38:05
URL: http://alleballele.blogg.se/
Postat av: aw.

bra det du :D gör du nu då?

2009-08-07 @ 14:58:32
URL: http://alleballele.blogg.se/
Postat av: Gisela Axelsson

I min blogg ppdaterar jag mycket bilder, ordspråk och kärlekstexter, gillar du det tycker jag att du ska följa mig via bloglovin? ;D

Puss puss

2010-04-27 @ 18:17:02
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0