Äntligen!

Har äntligen hittat en bra bild på hur jag vill att mitt hår ska se ut! Jag ska göra något med färgen också, men vet inte riktigt än till vilken färg, antingen blondare eller lite mer åt det ljusbruna hållet men tror att det lutar mot blondare..
Idag var jag först in till stan med familjen, hade tänkt köpa nya jeans, men affären hittade vi inte så vi åkte vidare till Ikea, där köpte vi lite saker men jag tycker att det är svårt att hitta rätt färg på gardiner så vi köpte inga denhär gången, men några ljus och ett kuddfodral fick följa med hem. Senare, efter att vi varit i Kungens kurva, släppte pappa o Martin av mig och mamma lite i stan, vi hade tänkt gå till Åhléns och kolla efter gardiner men där fanns det inga.. Vi gick in i andra butiker också bland annat accent. Där hittade jag en väska som jag blev nöjd med. Åhléns har bok-rea också, så första(!) Twilight-boken köpte jag där. Känner att jag är den enda som inte sett Twilight, hehe, men har bestämt mig för att göra det (måste!)

Ha en bra kväll, lägger in bilden på frisyren:




Kommentarer
Postat av: ida

sv: nej jag har inte heller sett dom i butik :S jag var lite osäker med men dom är HUR sköna som helst. jättemjuka. dom lär man inte få skoskav av iaf kan jga lova :D älskar dom o längtar tills jag kan använda dom :) så slå till, de tycker jag ! (bara för jag säger så kommer jag la få fetaste köttskoskaven haha)

2009-02-26 @ 21:45:01
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: classystyle

jaa visst har hon :D

2009-02-26 @ 22:57:46
URL: http://classystyle.blogg.se/
Postat av: anna

klart du måste se twilight, den är underbar :)



svar: linnet är från forever21 och shortsen från top shop!

2009-02-27 @ 08:14:14
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: andreaärbäst! :P

svar:

jag är emot fördomen att blondiner är korkade!! :D bra va? :P

<3

2009-02-27 @ 19:04:38
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0