Ett tips nu på vintern

Jag har läst någonstans, kommer inte ihåg det var ganska länge sen, men ett riktigt bra tips. Jag provade det och det var jättebra! Det var att man inte behöver köpa ny foundation nu på vintern, utan man kan egentligen bara blanda sin foundation med fuktkräm, det blir lättare att "smeta" ut och det blir ett ljusare resultat, man får bara se till att vara i ett ljust rum så att det inte blir fula streck... Det kan jag verkligen tipsa om, och innan man tar på blandningen i anstiket är det smart att ta fuktkräm i hela ansiktet, mycket bra tycker jag, prova ni också! :)




Kommentarer
Postat av: ida

sv: skönt , ta de som de kommer :) så ska helgerna vara ju !

2009-02-27 @ 21:12:14
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: anna

jag använder bara foundation på vintern när jag är blek typ. på våren och sommaren brukar det räcka med solpuder :)

2009-02-27 @ 22:56:31
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0