Grattis mig! :)



Idag fyller jag 15 år! :D Har haft en riktigt glad dag idag. Jag fick frukost på sängen och två presenter, senare får jag fler sa mamma... hmm... undra vad det kan vara :P Senare blir det thaimat till middag och tårta efter det ;)
Tyvärr är jag tvungen att göra massa so... har prov imorgon, är också tvungen att göra massa spanska, har prov på torsdag... Jaja, hoppas det går bra :) Jag är fortfarande glad över att jag fyller år, 15! Haha, kommer ihåg när man gick i kanske 1:an och tänkte, de som går i åttan är så stora, de som är 15 är så stora, nu är man liksom där och det känns inte så himla speciellt... Det är ju lite tråkigt, men ändå så är jag glad ;)



Grattis till Kakan som också fyller 15 år idag! :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0