Grillning idag

Idag på morgonen vaknade jag pigg och glad :) Sen på morgonen hade vi matte-prov, det gick bra :) Sen hade vi prov i ca 2 timmar och fick tillbaka våra teknik papper, jag hade forskat om tv:n. Efter det hade vi engelska då skrev jag klart min upppsats som tur var, men jag fick korta ner den väldigt mycket. Vi fick också tillbaka bok recensionen som också gick bra :) Efter det blev jag gladare och sedan gick jag till willys o köpte marshmallows som vi sedan skulle grilla ;) Jaa, efter det bar det av till kottlasjön där vi åkte skridskor och grillade ;) det var roligt och fint väder hade vi också :) Nu när jag kom hem satt jag och kollade på en bit av Disturbia (filmen) den e ganska bra.
Nu är det sportlov!





Kommentarer
Postat av: yasmine the one and only

jo dagen har vart kanon är jätte trött dock vad gör du då? krams

2009-02-20 @ 21:11:45
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0