Lördags, bäst!

I lördags firade jag och Kakan med kompisar vår födelsedag :) Det var jätteroligt! Vi började med att vara hemma hos Kakan där vi pratade och drack och åt lite. Sen åkte vi in till stan där vi åt middag på restaurangen Sabai Sabai. Mycket bättre än vad jag trodde att det skulle vara där med tanke på namnet. Vi hade tänkt åka till Kohpangang som jag varit på tidigare födelsedagar, men det var fullt. Men det blev bra tillslut ;) Där satt vi väldigt länge och hade jätteroligt, men alla runtomkring hade kanske inte lika roligt, fast det var två personer som satt emellan vårat bord och ett annat firande "bord" som också var lite högljudda. Nu tror ni säkert att vi var hur hemska som helst, men det var vi inte. Sen åkte vi hem, det var lite roligt vid Ropsten, där såg vi några personer som såg lite roliga ut, ska inte säga vilka för det spelar inte så stor roll heller. På tåget träffade vi också vår gamla slöjdärare Fredrik som flyttade till Norrland nu i vintras, undra vad han gör här... aja, sen när vi kom tillbaka till Cookie satt vi och kollade på Harry Potter första filmen och sov där. På morgonen satt vi och kollade på HP 4:a och nu har jag typ blivit lite halvnördig med de filmerna, satte mig och kollade på 3:an igår och kommer säkert att göra det igen :P haha, det har varit en rolig helg, nu ska jag göra lite mer läxor ;) Ha det så bra!





Kommentarer
Postat av: andrea

Nämen vems bilder? :P haha!

tack för en jätteolig kväll tessie :D <3

2009-02-09 @ 19:29:16
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: jane

Ni ser ut att ha haft det kul:)

Låter vettigt. Det är något jag borde göra!

2009-02-09 @ 20:53:38
URL: http://janekekki.blogg.se/
Postat av: Emely

Ser ut som att ni hade roligt :D

2009-02-10 @ 15:02:31
URL: http://emelyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0