Norsborg

Hade ingen ork för att skriva igår när jag kom hem, men jag kan berätta lite snabbt om dagen.
Jag, Matilda och Andréa hade bestämt förra veckan att vi skulle åka till Norsborg, jaa, kanske konstigt men vi hade inte åkt dit bara sådär och varför inte pröva? :P Vi hade roligt på tåget i alla fall men Norsborg såg verkligen inte ut som jag trott innan, såklart är det några killar som ska spela "coola" och nästan inte några människor, Norsborg centrum= inget tips om man inte vill äta snabbmat och bli brun... Jaa, sen när vi åkte hem gick vi en liten snabb runda inne i Gallerian, på lindex hittade jag en fin tröja och inne på hm hittade jag den koftan jag velat ha länge nu! :D Det blev jag glad över men hängde undan den till idag.
Idag var jag också väldigt snabbt in till Gallerian, jag köpte koftan och for till täby C med pappa och Martin. Där såklart hittar jag koftan igen men i strl. S istället för xs, så jag bytte den där och en glad Therése kom hem :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favorit årstid? :D



Kram

/Linnéa

2009-02-25 @ 07:17:31
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: andreaärbäst! :P

Det var en kul dag :D

bra att du ittade rätt storlek på tröjan ;)



tessan! jag har bestämt vad jag ska argumentera om!! :D

<3

2009-02-25 @ 21:03:20
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0