Dans show :)

Idag hade vi dansuppvisning ;) Som sagt var inte på Vasa teatern denhär gången utan på Dieselverkastaden.. Scenen där var lite mindre och det var helt annorlunda, men det gick bra i alla fall. Jag vaknade klockan 6 och gick upp kvart i sju imorse, det var jobbigt att vakna men jag blev pigg så det var inte så farligt. Skulle träffa nicole och elin med martina på ropsten klockan åtta. Det var verkligen öde när vi skulle gå till tåget osv. Sen åkte vi vidare mot dv. Jag visste inte att Slussen var så äcklig :P eller i alla fall där vi gick mot bussarna.. det såg ut som en saw film eller nåt liknande...
Vi hade två, man skulle nästan kunna säga fyra shower idag. Två av dem var nämligen som genrep.. Det var mycket mindre där än vad det är på vasateatern. Jag hade tänkt att ta foton, men jag kan göra det imorgon istället för idag glömde jag.
Hoppas alla andra haft det lika bra som jag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0