Dans snart

Har haft en riktigt segodag idag. Är riktigt trött och somnade förut, men vaknade sedan av att jag var stressad... Egentligen var jag inte det men hade en sån känsla, usch hatar det! Jag orkade inte göra så mycket efter det så jag satt och kollade på OC :P Nu har jag skrivit och skickat iväg min krönika så det känns bra. Har kollat runt på facebook väldigt mycket och väntar på att jag ska dansa snart. Hoppas vi får bra låtar.. har annars funderat över om att vi kan dansa till Love games med Lady GaGa. När jag kommer hem finns inte mycket att göra, duscha, fixa i ordning mig, prata i telefon och sedan sova :P Kanske läser lite i nån tidning innan ;) Hoppas alla haft en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0