Första skoldagen...

Jaha så var det skola igen. Det kändes inte alls kul att behöva gå upp så tidigt imorse. Förvisso så har jag gått upp tidigt i helgen men det var jobbigare idag :P Vårat schema var väl bra, men tycker att vi kan börja kvart över 8 istället för tio över :P Känns bättre så... Vi hade först So, sen hemkunskap där vi gjorde en pizza som blev riktigt lyckad, efter det hade vi bild och sen slöjd. Vi har fått en ny slöjdlärare som heter Jocke och han verkar väl bra.. Vet inte riktigt hur han är men han var inte så sträng så det var ju bra x). När jag kom hem somnade jag och sen vaknade jag av att daniel ringde och efter det var jag tvungen att gå upp för då var klockan runt 6 halv sju tror jag. Nu har jag just ätit lite middag och ska kolla lite på Desperate Housewives, har också hunnit med att skriva teknik, men känner mig inte riktigt nöjd med det jag skrivit :P Men men det kan jag ju fixa till senare.
Hoppas alla haft det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0