Influensan!

Har inte kunnat skriva på väldigt länge.. har legat hemma och haft influensan för er som undrat. Det har inte alls varit roligt, har inte kunnat göra någonting. Låg med nästan 40 graders feber, hostningar, ont i halsen och jaa typ ont över allt. Det var ett tag som jag inte kunde gå för att jag var yr och illamående, har inte kunnat äta så bra och det har väl lett till att jag blivit tröttare och haft ont i huvet. Sedan hostade jag mkt, usch! Jag hostade så mkt att jag fick träningsverk i magen, så varje gång jag hostade gjorde det riktigt ont så jag grät av smärtan... Jaa inte alls rolig vecka. Och eftersom allt det inträffade har jag inte tänkt på att sitta vid datorn förrän idag som är första gången jag känner att jag klarar avatt sitta uppe ordentligt på en stol.. hehe, första gången idag ocksås om jag gick ut sen i söndags :P
Det tråkiga var att jag blev sjuk i söndags, efter att jag hade varit hos martina med några andra (lördag) vi hade det jätteroligt :) Vill göra om igen! Sen på söndagen mådde jag dåligt och hade dans-förberedande kurs inför audition... det skulle vara såna kurser från sön-ons och audition på tors. men jag kunde inte gå pga att jag varit sjuk så det har inte varit roligt! Nu när jag hade chansen att komma upp i en högre grupp. Nu får jag liksom vänta en termin till! Åhhhh!!!

Hoppas ni slipper ligga sjuka! Och ni som är det krya på er! :)


Här är lite bilder från i lördags:

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

ahaha tessan måste du ha med den där fula bilden på mig med bitchblicken? x)

2009-01-25 @ 18:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0