Köpte en väska

Igår orkade jag inte skriva något, förlåt. Men jag kan säga att jag var inne i stan och gick runt, när vi sedan skulle gå till bilen gick vi förbi affären Mixage där jag hade sett en väska innan jul, igår såg jag den inte, men när jag gick lite ängre in i affären hittade jag den :) Så u har jag äntligen en ny väska ;) Har alltid svårt att hitta väskor, eller i alla fall de som inte är jättedyra... hehe. Men jag prutade ner den lite och så fick jag den :)
Idag ska jag kanske åka in till stan själv, kommer inte gå runt så mycket tror jag ville bara till Jane Norman där jag hittade en jättefin tröja igår, kostade bara 169 kr så jag tycker att jag kan köpa den ;) Nu när jag just har vaknat skulle jag ju också äta frukost och såg att det var -10 grader ute! Det är ju kallt! Det ska itne vara kallt här :P Vi kom från runt -20 och trodde att jag skulle slippa kylan men nejnej, nu är det nästan påväg att bli lika :P Aja, man ska väl itne klaga.. Det är i alla fall lite snö och inte slask ;) Hoppas alla har en bra dag framför sig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, på gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker så som hm,kicks, nelly.se m.fl. Du kan även få gratis biobiljetter eller trisslotter. Bara genom att enkelt samla poäng kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Ha en trevlig dag

2009-01-04 @ 11:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0