090329



Idag var jag först i skolan, lite småroligt kanske.. Sen åkte klassen till Millesgården för att kolla på en utställning, det var väl lite intressant men inget jag skulle gå på på fritiden. Efter det åkte jag med Martina och Nicole till stan, vi skulle kolla efter prao-platser, men det gjorde vi inte, hehe. Vi satt förvisso väldigt länge och åt, eller vi pratade mest. Nu kom jag precis hem och ska snart baka något till imorgon då vår klass har loppis... Känns väl sådär-kul, men vill att vi ska få in pengar till klasskassan. Det går nog bra hoppas jag. Hoppas alla haft en bra dag! :)




Kommentarer
Postat av: Linda

har du haft en bra kväll?

2009-03-21 @ 00:51:49
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0