14/3-09

Igår var jag med Martina och Kakan. Vi åkte först till täby-C och gick runt där och planerade inför sommaren, lite tidigt kanske men roligt att prata om. Sen åkte vi hem och gick förbi willys för att köpa nåt gott... Efter det gick vi var och en hem till sig och åt middag. Efter ett tag kom de hem till mig och vi satt och pratade, lyssnade på musik och spelade guitar hero, riktigt roligt :) Sen tog vi en promenad, det var väldigt skönt. Det var min dag kortfattat, hoppas alla haft en bra helg, nu ska jag nog bara sega mig resten av dagen!

Kommentarer
Postat av: andrea

svar:

men guud... asså jag är värsta orolig nu! jag har ngra saker jag tänkre på som det kan vara.

2009-03-15 @ 13:19:22
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0