Ursäkta

Ursäkta för att jag inte skrivit på väldigt länge! Jag har inte orkat, och haft fullt upp. I fredags klippte jag mig :) Det blev lugg och en mörkare hårfärg. Jag blev nöjd tror jag, hade egentligen velat ha mer uppklippt och blondare hår, men men, jag får vara glad för det jag har nu.
Efter jag hade varit hos frisören ringde Martina och sa att vi skulle äta middag på kungshallen, så då åkte vi dit med Anna, Kakan och Nicole och åt. Vi hade det jätteroligt! Alltid så himla kul att prata med er, ni är fantastiska flickor!
På lördagen var jag in till stan och letade efter praoplats, där träffade jag martina och då gick vi runt, martina köpte ett par skor och en tröja. Sen åkte vi och kollade på min lillebrors hockey match, det var jätteroligt! Det blev lika, men de hade längre tid på "isen" så de körde och då vann Lidingö! Sen gick vi hem till sig och jag hjälpte till lite hemma med mamma för hon skulle ha några kompisar över. Det var roligt att spela guitar hero med dem, hehe.
I söndags var jag i Barkarby med familjen, hittade en jacka och en väska men köpte de inte... Kanske ska göra det idag, det beror på pappa. Sitter vid skolans dator nu och skriver, vet nämligen inte om jag sätter mig framför datorn senare. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: andrea&elin

jag måste säga att det inte är speciellt kul när man inte får vara med på grejer längre....

2009-03-30 @ 22:27:26
URL: http://elinochandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0