Firande

I fredags var jag hem till Martina för att fira henne. Vi hade alla väldigt trevligt, synd bara att nästan hälften gick hem och inte sov över.. Men vi som sov över hade roligt :)
Vi körde den elaka versionen av s o k haha frågorna enligt mig var roliga, men vissa kanske var lite väl...elaka x) Sen har jag fått veta lite mer om folk när vi körde jag har aldrig... det var också roligt, synd bara att det inte kommer nya frågor för nu har vi ju kört dem. Men jag har en annan variant ska bara hitta den till i sommar.
Snart ska jag sätta mig ner och göra lite svenska... jobbigt att det är skola imorgon! Aja en bra helg och nästa kommer bli bra den med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0