Prao

Jahapp, nu har en vecka gått med prao. Känns väldigt skönt att det bara är en vecka till. Jag praoar på Kicks för er som inte redan visste det :P Det jag har fått göra denna vecka för det mesta är att packa upp varor, fixat till och gjort det snyggt och larmat varor. Första dagen var faktiskt jobbigast, fick packa upp mängder av varor, det är faktiskt inte så enkelt jobb som man tror, sedan kom det fram personer och frågade efter hjälp, hehe det gick ju sådär kan man väl säga, plus att jag fick prata på engelska två gånger, kändes som att det var riktigt länge sedan jag pratade engelska...
Jag får väl se hur nästa vecka blir, förhoppningsvis roligare, men men jag ska inte klaga så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0