Stressad

Jag känner mig riktigt stressad, egentligen så behöver jag nog inte känna mig så stressad som jag gör men tyvärr är det så... Jag känner att jag har massvis med saker att göra, svenska, matte, so, teknik, dans, massor av andra "privata" saker som gör mig stressad och att det snart är sommarlov. Självklart längtar jag till skolavslutningen, men allt har gått så fort, imorgon blir sista skoldagen denna vecka, sedan är det kristihimmelfärd och veckan efter det går en dag bort för att det är operation dagsverket, veckan efter det sätts betygen och efter det är det skolavslutning! Veckorna går så himla fort, och nu när denna helg är nästan fullbokad så kommer det gå ännu snabbare. Skulle verkligen behöva en paus eller något liknande för att kunna börja om eller nåt, hehe oj vad detta inlägg blev konstigt men det är jag som bara skriver ner mina tankar och mina tankar är väldigt virriga just nu... Hoppas ni andra är lite lugnare, ska göra lite mer läxor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0