Twilight

Nu var praoen över, skönt men ändå lite tråkigt eftersom sista veckan var roligare. Nu börjar skolan, ser inte fram emot det längre, hehe, massa läxor. Satt just och gjorde HK-läxan, tog ett litet tag men är klar nu.
Jag har suttit och kollat på Twilight väldigt mycket denna vecka käns det som haha, kan inte sluta, ungefär somDesperate housewives för mig. Lite rolig info om mina tv-vanor... Ska nu sätta mig och äta lite äppelkaka som nu säkert har blivit kall, men det är ju bara att värma, kommer kanske inte att skriva så mycket, har märkt att jag inte skrivit så mycket på senaste tiden men jag har väl helt enkelt inte orkat, har hänt väldigt mycket saker... Men kommer skriva när jag har lust, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0